styloweupominki.com.pl
styloweupominki.com.pl

eBiuletyn-Newsletter

Szukaj

Regulamin sklepu

 

1. Sklep internetowy styloweupominki.com.pl jest własnością firmy P.H.U. Dekor-net z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Szajnochy 2 E. Prowadzi on sprzedaż detaliczną artykułów wyposażenia wnętrz za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko ze strony http://www.styloweupominki.com.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.

3. Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepowych są podane domyślnie w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

5. Zamówienia w sklepie można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu internetowego www.styloweupominki.com.pl.

6. Przewiduje się następujące formy płatności za produkty zamówione w sklepie:

a) przelew na rachunek: (mBank) 26 1140 2004 0000 3302 6041 7588

b) zapłata gotówką - przy odbiorze towaru w siedzibie firmy

7. Zapłaty  należy dokonać w ciągu 7 dni od daty zamówionego towaru.

8. W przypadku braku wpłaty po upływie tego terminu, P.H.U. Dekor-net zastrzega sobie prawo do unieważnienia transakcji i odstąpienia od umowy z winy Kupującego.

9. Koszt przesyłki każdego towaru pokrywa Kupujący. Wysokość opłaty za wysyłkę zależy od wielkości zamówienia i wynosi:

 - 15 zł - towar o wartości do 500 zł - wysyłka paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

 - 25 zł - towar o wartości od 501 do 750 zł - wysyłka paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (niestandard)

 - 49 zł - towar o wartości od 751 do 1500 zł - wysyłka palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej JAS-FBG

 - 98 zł - towar o wartości od 1501 do 3000 zł - wysyłka palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej JAS-FBG

 - 0 zł - (GRATIS) towar o wartości powyżej 3000 zł - wysyłka palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej JAS-FBG

10. Przy jednoczesnym zakupie dwóch lub więcej drobnych przedmiotów, których suma trzech wymiarów każdego z nich nie przekracza 150 cm, a łączna wartość - 500 zł, wysyłka jest realizowana w jednej paczce. W takim przypadku Kupujący ponosi tylko jeden koszt wysyłki - 15 zł.

10. Odbiór osobisty towaru w siedzibie firmy jest możliwy po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem sklepu w dni powszednie w godzinach: 8-15 oraz w soboty: 8-12.

11. Przesyłka zostaje nadana w ciągu 2-3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. P.H.U. Dekor-net zastrzega sobie prawo w nieprzewidzianych sytuacjach losowych do uzgodnienia telefonicznie z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia.

12. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nie przekraczającej 30 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia cięższych przesyłek (w tym palet z towarem), a jedynie dostarczenie ich do miejsca najbliższego wejscia do budynku, do którego można dojechać pojazdem kuriera lub paleciakiem. W związku z powyższym Kupujący jest zobowiązany do przygotowania się przy odbiorze przesyłki na taką sytuację.

13. Klient odbierając przesyłkę jest zobowiązany do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru, oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.

14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać protokół uszkodzenia. Druk protokołu powinien posiadać kurier, musi on zostać spisany przez Kupującego w obecności kuriera, zgodnie ze stanem faktycznym.

15. Wypełniony protokół powinien zawierać: datę zgłoszenia szkody zgodną z datą dostawy, opis wszystkich uszkodzeń towaru i form jego zabezpieczenia przed zniszczeniem (karton, narożniki i przekładki kartonowe, folia pęcherzykowa, pianka, styropian, naklejki ostrzegawcze itp.), a także podpisy odbiorcy i kuriera. Należy następnie bezzwłocznie przesłać do nas oryginał wypełnionego protokołu (adres wysyłki: P.H.U. DEKOR-NET ul. Szajnochy 2 E, 85-738 Bydgoszcz). Niedostosowanie się do tego punktu spowoduje utratę roszczeń wynikających z uszkodzenia towaru w transporcie.

16. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki już po odjeździe  kuriera powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia. W takiej sytuacji Kupujący musi jednak udowodnić, że uszkodzenie towaru miało miejsce przed dostawą.

17. Czas rozpatrzenia reklamacji wynikającej z uszkodzenia towaru w transporcie wynosi 14 dni od daty dostarczenia oryginału protokołu szkodowego pod powyższy adres. W przypadku niewłaściwego wypełnienia protokołu szkodowego (np. z niezgodnością dat odbioru paczki i sporządzenia protokołu lub brakiem pełnego opisu zabezpieczenia paczki lub brakiem opisu uszkodzenia towaru) czas rozpatrzenia reklamacji zostanie przedłużony do 90 dni, a jej wynik uzależniony od uznania roszczenia przez firmę kurierską. W przypadku niedostarczenia protokołu szkodowego pod powyższy adres w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki, reklamacja zostanie odrzucona.

18. Naprawa ewentualnej szkody powstałej w transporcie może nastąpić  - w zależności od woli Kupującego - przez:

a) zwrot pieniędzy po dokonaniu zwrotu towaru,

b) wymianę towaru na nowy lub

c) częściową rekompensatę pieniężną, gdy towar pozostanie u Kupującego.

19. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Koszty transportu ponosi Kupujący.

20. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę P.H.U. Dekor-net danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883.

21. Oferta prezentowana w serwisie styloweupominki.com.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

22. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

23. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Świat Mebli oznacza zgodę na przetwarzanie przez sklep danych osobowych klienta oraz zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. 

 

MAMY NADZIEJĘ, ŻE ZAAKCEPTUJĄ PAŃSTWO POWYŻSZE ZASADY

ŻYCZYMY SATYSFAKCJI Z DOKONANYCH ZAKUPÓW

Z góry dziękujemy i pozdrawiamy


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0.00PLN
Suma 0.00PLN

Koszyk Realizuj zamówienie

Szukaj